19 November 2010/Fredag

Hola! Idag är det fredag och det känns så grymt mysigt! Fredagsfeeling på hög nivå :D

Igår var jag och My på "Harry Potter och dödsrelikerna del 1", gick på eftermiddagen tillsammans med pensionärerna och småbarnen^^ Haha...nej, riktigt så illa var det inte. Det var ganska skönt att gå på bio utan att hela kvällen försvann. Filmen var grymt bra. Har hört lite blandad kritik som t.ex. att den skulle vara seg. No way! Tyckte att det hände mycket och att man satt på stolskanten hela tiden för att hänga med. De som tyckte det kanske inte har läst boken? Jag vet ju vad som händer i boken och tyckte att de fick in mycket information från boken i vad som ska vara halva boken på film. Mycket väl godkänd enligt mig. Nog en av de bästa iaf. 

Om en liten stund ska jag fixa mig iordning (kan inte gå ut i min pyjamas) och dra till stan med mamma och Gemma. De ska köpa garn till en halsduk som mamma ska sticka till Gemma. Själv ska jag kolla efter en farsdagspresent (sent, jag vet^^) Funderar på en liten whiskeyflaska och lite goda chokladpraliner? Får se. I'll let you know later :) 
 
Jag igår, funderar på någon liknande look idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback