11 September 2010/Peppad!

Nu är jag peppad gott folk. Jag and the My ska ut och festa ikväll och min enda älgöl för kvällen håller på att värma upp mitt blod. Fucking amazing! Jag har hittat en gammal klänning som jag aldrig använt längst bak i min walk in closet. Till det blir det mitt nya svarta halsband som är enormt och mina nya Kenza-klackar som än så länge (förmodligen tack vare mina partyfeet-inlägg) är sjukt bekväma. Är peppad att dra igång en redig förfest men obscent hög musik, tjejsnack och drinkar. Sen blir det dans hela kvällen lång.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: My

Hej!



Vet inte om du fick mitt sms (min mobil är ju som den är..) igår? Vill supergärna fika och kan nästan närsomhelst efter idag (:



Skulle vara trevligt att kanske ta ett glas vin någon kväll med? Snacka lite skit :D Btw. Har min envisa förkylning släppt taget nu!

2010-09-17 @ 13:06:58
URL: http://mychans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback