12 Oktober 2010/Bättre sent än aldrig...

Well, well, har ni saknat mig? Det var ett tag sen :P för tillfället ligger jag i sängen och kollar på "The Tonight Show" och försöker få till orken att gå och föna håret. Livet är hårt^^

Några grejer har hänt sen senast. Bra och dåliga. Pluggar på i skolan och har jobbat ganska mycket. Testat på att jobba i nya avdelningar inom omsorgen och det är spännande :)
Här börjat måla tavlor vilket inte var igår. Senast jag målade så gick jag i nian. Alltså fem år sedan. Men det är kul och resultatet blir ganska bra vilket inte är helt fel :D


Bilder från min och Mys utekväll för två (?) veckor sen. Gissa vem som drack under kvällen och vem som var nykter^^


En bit av tavla nr 2 som jag målade i söndags. Målar av Konstnären Cassandra Rhodins verk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback