11 November 2010/En helt vanlig dag...

Idag har jag gjort absolut ingenting intressant. Men om jag skulle vänta på att någonting intressant skulle hända varje gång jag skulle blogga så skulle det aldrig bli några inlägg (kanske därför det har varit så tomt här på sistone?)
Jag har njutit av att vara i mitt något så när rena hem. Legat i soffan och kollat på film, idag fick det bli "Indiana Jones och kristalldödskallarnas rike". Mysig film att mysa ner sig i soffan med en kopp té i näven.

Har även varit med papi till Bergvik och handlat. Handlade även med mig lite grejer till Jessica. Både hon och Gemma är sjuka. Gemma var dock på bättringsvägen. Hon har haft streptokocker (igen) och denna gång verkar det som att  Jessica blivit smittad. Jag höll mig lite i bakgrunden när jag var hemma hos henne. Vill inte bli sjuk nu! Med jobb imorgon och utgång på lördag så vill jag hålla mig frisk :) 

På lördag verkar det som att jag och papi ska gå på arkivens dag. Vi var på zakrisdalsområdet för några veckor sedan och då pratade vi om arkivet som karlstad kommun har i bergsrummen på området. Vi pratade om att det skulle vara kul att åka ner och titta. Och nu några veckor senare så får vi möjligheten att göra det. Vilket sammanträffande! :D 
Ska bli kul iaf. 

Me and my doftranka :P

Just nu så sitter jag i köket och bara njuter av min nya doftranka som sprider en härlig doft i rummet. Om en liten stund ska jag dra i en dunderinpackning i håret och ta en lång dusch. Diska ska jag göra oxå. För andra gången idag. En sak kan man säga om mig iaf. När jag har det rent så håller jag det verkligen rent (ett tag iaf...^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback