10 November 2010/Städdags

Hola!

Har äntligen städat färdigt. Har hållit på sen halv nio ungefär (med break för "Nikita"), har diskat, plockat iordning fem miljoner papper i vardagsrummet, plockat upp kläder och rensat avloppen i både duschen och handfatet. *Pust*. Bekämpar även fem miljoner bananflugor i köket. Hatar dem men med en lite mix av vinäger, vatten och diskmedel så är de snart borta.

Under dagen så har jag träffat My för en fika. Det var jättemysigt! Tog en smoothie på wayne's tätt följt av en chailatte som smakade curry. De hade bytt sirapen som ger chaismaken och därmed smakade den vidrigt. Gick och klagade först och fick en ny men när den andra smakade likadant så gav jag upp. Det var bara inte min dag gällande chailatte.
Gick och kollade runt i affärerna och hittade lite för mycket fint. My och jag planerar att gå ut i helgen och det innebär som vanligt att jag längtar att ha något nytt på mig. Dock har jag en klänning som jag aldrig använt + en som jag bara använt en gång så det får bli köpstopp för mig!
Måste rensa ur min garderob oxå. Därmed har jag satt upp en lite morot för mig. Om jag rensar garderoben så får jag som belöning köpa de där perfekta jeansen från Levi's. Bara om jag rensar. Annars får jag fortsätta sukta.
På fredag jobbar jag och det känns som vanligt sådär. Är ju gött att vara ledig men det är aldrig fel att jobba och tjäna lite pengar. Det blir nog bra. Söndag så ska jag och mami dra till Mona och Nils och städa. Får alltså inte bli för mycket att dricka kvällen innan^^ Blir nog bra :)


Min nya favoritlåt, speciellt när man städar :P

Kommentarer
Postat av: My

Jag ska troligen med Erik på någon rockig kväll på Nöjes på fredag så jag kände att jag bara måste unna mig den snygga svarta klänningen på Carlings..Jag menar då har jag ju haft den två kvällar under samma vecka :D



2010-11-11 @ 01:02:14
URL: http://mychans.blogspot.com
Postat av: Looiz

Hahahaha....tjejmatte på hög nivå xD

Självklart måste man ha den nya klänningen då. Annars måste man hitta två skitsnygga outfits i garderoben med tråkiga kläder och det är bara för mycket begärt! Alltså förtjänar du en ny klänning :)

2010-11-11 @ 20:41:14
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback