1 November 2010/Plugg

Sitter här all jacked up on coffee och ska skriva lite till på min hemtenta. Som vanligt är jag ute i sista minuten men det är då jag jobbar som bäst. Fyra sidor kvar om svensk filmhistoria från andra världskriget tills idag och amerikansk film från 1950-1970. Har redan skrivit fyra sidor om stumfilm och ljudfilm. Är alltså ganska trött på film just nu. Imorrn ska jag sitta några timmar i skolan och analysera filmklipp vi får. Ca 3-4 klipp tror jag det blir och varje klipp får vi en timme att analysera. Kommer nog vara ganska mör efter det här. Resten av veckan ska jag balansera att träffa Pernilla, Ola och Jessica. Ska helst tvätta, städa och diska innan fredag då jag åker till Norrköping. Tur att nästan alla de resterande grejerna kommer att vara otroligt roliga :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback