9 Juni 2010/ :(

Åh...vad besviken jag är! Bidde ingen reunion för sp3ku ikväll. Inställt p.g.a. vårt kassa svenska väder! Bläää....Skiter i dig snart Sverige. Någon på att emigrera?
Hade sett fram emot ikväll jättemycket, skulle bli skitkul att träffa alla igen. Får ta det en annan gång.
Vad ska man göra ikväll då? Glo på tv som vanligt? Är iaf "Morden i Midsomer" ikväll :P

Sista dagen i skolan igår, skönt! Är jäkligt skoltrött för tillfället. Dock lite sorgligt eftersom jag aldrig mer kommer att gå i den klassen. Ska läsa om en kurs till hösten så kommer hamna en termin bakom min nuvarande klass. Känns tråkigt men samtidigt skönt. Kul att träffa lite nytt folk!

Nu har jag alltså sommarlov tills på måndag då jag har introduktion till mitt sommarjobb och introduktion till sommarkursen. Ska bli intressant :D

Idag ska jag passa Michaela en stund medan Jessica och papi är på tv jakt på Solareturen. Sen ska jag, Jessica, Gemma och Michaela åka till stan och leta efter en skolavslutningsklänning till Gemma. Busy, busy.... Måste alltså göra mig iordning strax då papi kommer kl. tre :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback