28 Juni 2010/Ledig dag :D

Yes! Idag har jag varit ledig och imorrn är jag oxå ledig. Jippi! Har sovit ut som en gris. Elva timmar blev det tror jag :P
Var till stan en vända och kollade in rean, kom ut från HM med ett supersöt nattlinne och, hör och häpna, ett par haremsbyxor! Jag som svor att jag aldrig skulle köpa ett par så fula byxor. Men jag provade ett par idag och de var så sjukt sköna. Var ganska snygga på ett fulsnyggt vis. Vi får se hur mycket jag använder dem. Antingen blir det sjukt populära i min garderob eller så blir de mysbyxor.

Das Harems

Anyway...Ska dra till affären och handla lite kvällsmat. Hoppas min huvudvärk lättar snart oxå. Gick och lade mig med huvudvärk igår och vaknade med huvudvärk idag. Härligt.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback