24 Juni 2010

Idag har varit en bra dag. Har varit jättemysigt :) Hade föreläsning + seminarium för sommarkursen först imorse och det gick bra. Dock var det svårt att gå upp imorse med en varm, mysig Ola som sov så gott.
Efter föreläsningen mötte jag upp Ola på stan och vi gick omkring och kollade på rean lite. Han köpte lite grejer och jag som absolut inte skulle shoppa, shoppade. Köpte en t-shirt till Ola, ett svart linne med snygg rygg på monki och olivgröna lotuslyktor på boulevard. 
Vi käkade på lunch på Cazanova. Har aldrig käkat där förut men det var jättemysigt. Åt lax med färskpotatis och hjortronsås. Mmmm.....Vi satte oss på deras uteservering där vi stötte på några vänner till Ola som vi satt och pratade med ett tag. 

Efter lunchen åkte Ola hem och jag tog en tur till gengåvan som hade öppet idag. Hittade en snygg, hellång, militärgrön kjol som jag köpte. Blev även en kruka osm jag tänkte ha på vardagsrumsbordet. Resten av dagen har jag bara slappat. Så skönt. 
Imorrn jobbar jag vilket jag även kommer att göra hela helgen. Töligt då det skulle vara kul att vara lite ledig på midsommar men det är ju pengar det handlar om och jag trivs med jobbet så jag ska inte klaga :) Kommer att bli kul när jag är där. Dock är det en ny avdelning så man blir ju lite nervös...
Börjar tre så ska käka tacos hos Jessica och sen åka till mariebergsskogen och dansa runt midsommarstången :)
  

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jobbar också hela helgen, lite tradigt, men vi kommer vara rika som troll när lönen trillar in på kontot!!!

2010-06-24 @ 22:19:08
URL: http://mychans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback