10 Juni 2010/Shopping

Hehehe....har shoppat lite för mycket idag. Får ha shoppingstopp ett tag nu. Det enda som jag behöver och kan tänka mig att shoppa inte bara för att jag vill ha det är en ny vit bh. Den jag har nu är typ fyra år gammal och behöver pensioneras snarast! Trevlig info va?^^
Köpte iaf äntligen en jeansskjorta som jag har tittat efter hur länge som helst, ett par svarta jeansshorts, två par mjukisshorts (ett par vita och ett par militärgröna) och ett par strumpbyxor med små hjärtan på :D
Är jättenöjd. Speciellt med mina mjukisshorts, endast 25 kr styck på JC (rea)! De är snygga nog att ha på stan och stranden men även mjuka nog att sova i. Love it!

Kollade in studenterna när de åkte flak i stan tidigare idag. Behöver jag säga att jag är avundsjuk? Åkte aldrig flak på min student :(
Önskar att man kunde ta studenten igen! Fast det är väl lite det som är charmen med det hela. Det är liksom once in a lifetime :D

Nu ska jag slappa lite mer med lite maränger och kolla på "Sex and the city" (filmen) som jag lånade av Jessica. Man kan väl aldrig se den för många gånger? Måste se tvåan snart. Ta en biokväll inom snar framtid My?^^

Sickan och jag framför datorn, puss på dig! xD

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vaffö inget flak?



Ystran

2010-06-11 @ 11:46:43
Postat av: My

Klart vi ska :D Säg en dag bara, jag är på (:

2010-06-11 @ 13:40:12
URL: http://mychans.blogspot.com
Postat av: Looiz

Syster: För att skolan bestämde sig för att inte fixa några flak till oss. Skulle fixa själva men vår klass var lata.



My: Yaaay! Kör på det!

2010-06-11 @ 18:07:38
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback