Trött, chockad, besviken

Vet inte hur jag ska göra. Fick reda på en sak idag som är så överjävlig att jag inte vet vad jag ska göra. Skulle vilja skriva av mig men jag vill inte hänga ut folk. Även om det personen i fråga gjort är helt fruktansvärt. Den personen förtjänar inte respekt efter det som har hänt men av respekt för folk runt omkring ska jag inte skriva något här. Trodde bara inte att något sådant kunde hända. Inte så nära. Är i total chock.
Behöver prata av mig men vet inte vart jag ska vända mig. Fattar bara ingenting...Hur kunde det gått så snett? Är vi innerst inne onda allihopa? Kanske det. Nu är allt tydligen allt möjligt.

Fy fan...


Kommentarer
Postat av: Cissi

fin blogg! :)

2010-07-28 @ 21:01:49
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Moa

Jag tänkte bara slänga in en kommentar när jag ändå var här :)

fin blogg förresten!

2010-07-28 @ 21:03:47
URL: http://moooaah.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Bara skriva ett sms eller ringa en signal om du vill prata så kan jag ringa upp! <3

2010-07-29 @ 00:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback