3 Juli 2010/Kil och jobb

Hello!

Nu är jag här igen. Jobbat kvällen idag och det var väldigt lugnt. Skön kväll helt enkelt :)
Igår kväll så satt jag, My, Erik och Ola en stund på en uteservering och snackade. Tog ett glas vitt som smakade underbart. Var jättemysigt :D

Vid elva tiden drog jag och Ola till ankan och kollade in Perry and the Travellers spelning. Var skitbra dock var de ruggigt försenade. En hel timme. Tyckte det var lite dåligt faktiskt :( Själva spelningen var dock underbar, den darrar fortfarande lite i knäna när man hör "Streetlight". Sjöng ju självklart med som bara den xD Synd att inte Pörnill var med...

Åkte till Kil efteråt med en sväng förbi Max där orginalburgare inhandlades. Mums! Nästa morgon gick jag upp okristligt tidigt (nåja....10.40) och cyklade iväg till Fryken med Ola där vi hittade en liten sandstrand där vi badade. Men usch vad kallt det var! Kom nästan inte i. Badade dock en stund och sen fick jag ta bussen hem för det var dags för jobb.

Imorrn jobbar jag igen (känns som det är det enda jag gör nu för tiden, dock kommer de pengarna sitta gött sen :D), 7.00-15.00. Hatar dagarna då man först kör ett kvällspass (=15.00-21.30) och nästa dag kör ett dagpass (=7.00-15.00), känns som att man inte hinner vara ledig något. Kommer hem-sover-åker till jobbet.

Måndag har jag först föreläsning 9.00-12.00 och sen jobbar jag 15.00-21.30. Alltså heldag. Blä....Ser inte fram emot måndag alltså :P
Tisdag-onsdag ska jag och mami åka till Molkom och sova över hos Mona och Nils. Ska även städa hos dem och fixa och dona lite. Yours truly ska nog hoppa upp på ett skrangligt altantak och sopa. Wish me luck. Sen är jag relativt ledig i typ en vecka. Måndag är min sista dag på den avdelning som jag är nu. 

Mycket jobbprat blev det nu och nästan en veckas planering :P Hahaha......tråklouise är i farten. Lovar att jag ska bättra mig :D

Nej, nu ska jag kolla på världshistoriens bästa film! Team America! Hahahaha^^ Eller inte....Men min humor är lite låg just nu så den kommer passa fin fint minutrarna innan jag ska sova.

Godnatt people! See ya when I see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback