4/1 2010

Nu sitter jag i soffan igen, den enda skillnaden är att jag just nu har en jättegosig katt i mitt knä som inte tycker att jag borde blogga utan att jag borde gosa med honom istället.
Idag har jag åkt runt med papi hos diverse bilhandlare samt Bergvik och Skåre. Det har varit en väldigt bra dag :D
När jag kom hem möttes jag av en glad Sickan som ville följa med mig hem. Sedan dess har jag tagit det lugnt och lagat mat samt busat och gosat med denna ljuvliga varelse. Han fick några kattleksaker av Jessica och råttan mördades gladerligen. Han älskade den. 

En fortfarande lika förkyld Louise, why god why?!

Resen av veckan planeras det massor av plugg samt någon skridskotur på Mariebergsviken och mys med pojkvän. Nu ska jag slappa lite till och utföra lite kattmassage.
Bye! 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Är det du eller han som ska ha bil?

2010-01-07 @ 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback