30/1 2010 Fest

Ikväll blir det förfest/fest hemma hos Frida, ska bli så grymt kul! Ska försöka ta en bild på henne i ett obevakat ögonblick då människan inte gärna vill fastna på kort.
Ska alltså ta bussen ca tre hållplatser från mig (vad då lat?) och träffa Pernilla och My så traskar vi tillsammans till das party. Anledningen till festen är att Frida ska till New Jersey snart och jag är inte alls avundsjuk...^^ Det är ju Stephanie Plum land! O my freaking god!

Senare blir det nog ankan, måste passa på då det är sista helgen de har fri entré!

Puss på er! <3

Blir slappt ikväll med tighta jeans, vitt linne och stora smycken. Och såklart sotade ögon min stora favorit! Blev guldsotade ögon idag (som man lite halvt kan se på bilden) och massor med brun utan sol! Känns så otroligt gött att vara lite brun igen :P
Får se om man ser ut som någon konstig pepparkaka imorrn :P Ser ju effekten redan men man vet aldrig om det blir mörkare....

Nu måste jag dra på mig ytterkläderna och dra till bussen, och visst f*n! Inte glömma legget!!!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 02:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback