20/1 2010

Godmorron!!! *sjunger*
Hahaha....låter jättevackert hos mig just nu. Stackars grannar. Måste sluta sjunga :P 
Nu ska jag göra en stor frukost med baugetter med ost och marmelad och ett stort glas O'boy :D Jag har försummat frukosten ett tag nu med mycket huvudvärk och humörsvängningar som resultat så nu ska jag bli duktigt igen. Ska även börja ta mina vitaminer och mineraler (järn woo-hoo!) så nu ska jag bli lika pigg som duracellkaninen :D 

Resten av dagen ska jag plugga, såg att bibblan har öppet till åtta ikväll så I'll know were I'll be....Om jag är riktigt duktig så kanske jag kan belöna mig med en Sookie Stackhouse-bok. Måste ju ha något att se fram emot. Men jag tänker inte ge mig ifrån bibblan utan att fatta vad tentan handlar om. Vill ha G! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback