19/1 2010

Hej hej!
Är äntligen hemma efter en lååång dag. Ähhh...den var väl inte så lång egentligen men det kändes som det :P Åkte från Ola vid elva. Tog mig upp till uni, träffade My och fixade några diagram till vårt arbete. Skickade iväg det och jag sa hejdå till My och gick och satte mig i tysta delen av bibblan och pluggade i några timmar.
Åkte till stan vid femtiden. Träffade mami och papi samt hämtade ut biobiljetter. Käkade och satte mig tillrätta i biosalongen, det var dags för "Göta Kanal 3". Den var väl lite sådär men det var mysigt att gå på bio.

Göta kanal 3 - kanalkungens hemlighet

Nu ska jag göra en värmade kopp té och kolla på några "True Blood" - avsnitt. När (om) jag får pengar vet jag vad jag ska lägga mina pengar på: böcker i Sookie Stackhouse - serien. Känner dock lite ångest för hur jag kommer att känna mig när jag har läst ut alla. Visseligen har jag ca 7 böcker kvar men med tanke på att jag läser ca två i veckan så kommer denna serie ta slut fortare än fort. Kanske ska skriva ett brev till författaren och skynda på lite med skrivandet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback