15/1 2010

God morgon! Eller det är väl egentligen inte morgon längre men i min värld är det det. Jag lyckas alltid sova för länge, det kvittar när jag går och lägger mig. Jag avundas de människor som kan gå och lägga sig vid tolv-ett och ändå vakna (pigga!) nio-halv tio. Själv är jag fullkomligt medvetslös och okontaktbar tills klockan är minst halv tolv. Tråkigt! Man missar ju halva dagen men sånt är livet :(

Önskar att min frukost såg ut såhär!

Nu ska jag strax käka frukost och kolla på "The Ellen Show". Morgon/förmiddagsmys <3 
Ikväll ska jag till Ola och självklart ska vi kolla på "På Spåret" som de minipensionärer vi är. Imorrn ska jag nog till Mona och Nils och hjälpa dem städa. Ska bli kul att träffa dem igen :D

Nu: Frulle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback