12/1 2010

Hej hej!
Sitter som vanligt i min härliga fåtölj och kollar på en halvdålig film på trean. Ska strax skriva en recension om "Gömda" och skicka det till min lärare så jag får det gjort. Imorrn ska jag och My skriva färdigt vårt arbete som baserats på en enkät vi skickade ut till några stackars individer. Inte direkt något jag ser fram emot men det måste göras. Dock är det alltid kul att sitta och snacka skit med My :)

Idag har jag haft skola för första gången på länge. Det var vidrigt att gå upp tidigt imorse med endast fyra timmars sömn i bagaget. Kunde inte somna igår då min dygnsrytm vägrar låta mig sova innan klockan är två på natten. Hade iaf ett seminarium där vi skulle recensera några böcker, därav bokrecensionen som jag ska skriva ikväll. Ska typ skriva det som jag pratade om idag. Fick även tillbaka hemtentan som jag uppdaterade med några källor förra veckan och den var godkänd, check! Skönt att ännu ett moment är avklarat.

Imorrn ska jag även träffa Ola, det känns som att det var länge sen vi sågs trots att vi sågs i söndags. Ska bli mysigt plus att jag kan lämna över dvd-skivorna som jag köpte idag så att han kan bränna ut "True blood" säsong ett och två åt mig, yaaaay! Ska bli gött att ha dem att titta på. Jag läste ut femte boken i Sookie Stackhouse-serien idag så det har redan börjat krypa i mig. Vill ha mer böcker nu! De blir ju mer och mer spännande ju mer jag läser....Ska nog köpa första boken så snart som möjligt, sen kan jag läsa om alla jag har igen fast i rätt ordning.

Jag och My i fredags (jag måste vara en av de mest darrhänta människorna i världen, ser ut som jag vibrerar som jag vet inte vad på mina bilder så suddiga som de är) 

Nu ska jag skriva den satans recensionen så jag får det gjort.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback