7/2 2010

Ajajajajajaja......! Har så jävla ont i svanken! Drog världens vurpa när jag gick från bussen förut och landade på svanskotan/svanken med hela min tyngd. Hahahha....jag bara låg där och skrattade hysteriskt i några sekunder medans mamma hjälpte mig upp. Har en känsla av att ett monsterblåmärke is forming as I write. Oh, the pain of it all!^^
Min smärta at impact, frame-by-frame:






Har varit i Molkom idag med mami och städade och lagade mat åt Mona och Nils. Det var jättekul att träffa dem igen och käkade mamis fantastiska kålpudding! Pizza och hamburgare i all ära men mamis kålpudding är svår att slå :D

Imorrn börjar min praktik och små minifjärilar har börjat fladdra omkring i min mage. Ska bli kul men är som sagt lite nervöst. Men det är det alltid. Ska ställa mig och steka pannkakor strax som blir min "fantastiska" matlåda imorrn. Köpte en massa frukt på vägen hem som jag tänkte trycka i mig under dagen imorrn. Är dålig på att äta frukt men om man ska jobba en hel dag så kan det vara bra med lite mellanmål. Får se om jag kan hålla mig till min plan :D

Fick svar på mitt mail till min lärare som hade ansvar att lägga in mina poäng (som jag fortfarande inte har fått) och hon svarade att hon lade in dem i måndags och att hon inte fattade varför jag inte kunde se dem. Kan fortfarande inte se dem men den stora frågan är om csn kan se dem? Ska ringa dit imorrn och höra för det är ju det som betyder något. Om de kan se dem så kanske jag kan få pengar nu i veckan. Hoppas hoppas hoppas!

Nej, kanske ska ta och vila ryggen nu. Inte hjälper det att man har monster kan-någon-riva-ut-min-livmoder-och-mala-ner-den-mensvärk heller. Har som en glödgat bälte av smärta runt ryggen och magen. Nice........

Jag är lite övertrött så ni får ursäkta alla min smått galna bilder :P

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback