16/2 2010 God Morgon!

God morgon på er! Ligger för tillfället i sängen och kollar på "The Biggest Loser". Ska ta mig i kragen och göra mig iordning strax, betala några räkningar och åka till bergvik. IKEA känns mycket lockande kan jag säga :P

Helgen spenderades med jobb och fest i Kil. Dock tycker jag vi stryker ett streck över lördagskvällen. What happens in Kil stays in Kil! Låt mig bara säga att sju öl och en liten Louise inte är en bra kombination. Tänk att man aldrig lär sig.....

Alla Hjärtans Dag spenderades med godingen och jag var extremt bakis men det var ganska mysigt ändå :P Fick "True Blood" säsong 1 av Ola i 1½ års present och jag blev helt överlycklig. Så jag behöver knappast förklara vad jag gjorde igår. Tog en snabbis på stan och sen satt jag och kollade på x antal avsnitt av "True Blood".

Köpte en ny munkjacka igår.....

...Nothing like popping with best friends...

...Vilket gjorde att jag kände mig väldigt cool...

....YO! (That's my gangsta face)^^

(Ni får ursäkta, min humor är otroligt låg denna morgon :P)

Nu ska jag fixa till mig. Vi får se om vi ses ute i kylan! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback