7 Augusti 2010/Lördag = partydag

Hola chicas!

Nu är jag vaken och känner mig nästan mänsklig igen :P Var grymt bakis imorse men kvällen igår var värd det! Hade så sjukt kul, träffade på många roliga människor och dansade så mina klackar glödde. Ikväll blir det fest igen, denna gång med converse då mina fötter har blåsor från igår.

Sickan är här så jag myser med honom och väntar på att min partner in crime kommer^^ Har panikstädat lite och fixat mig smått iordning. Får se om det blir några bilder sen på kvällen outfit. Blir galen på mitt hår som inte vill samarbeta idag. Hemskt väder som antingen gör mitt raka hår fluffigt eller mitt lockiga hår rak/fluffigt. Dilemma....Dagens I-landsproblem eller vadå?^^

Får se vad det blir. Funderar på lite röda läppar ikväll kanske. Var ett tag sen... Sen blir det kanske en tur till Kil inatt. Ola ska till Sunne ikväll och kolla på packmoppeturnen eller vad den nu heter. Har inte träffat honom på en vecka så jag har lite Ola-abstinens, tur att jag har Sickan the cat att gosa med :D
 
Sickan and me <3

Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite drinkar. Hoppas ni får en underbar kväll partypeople! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback