25 Augusti 2010/Namnsdag

Hola! Idag har jag namnsdag och det har varit en underbar dag med massor av överraskningar! Hahaha....hmmm..nej, det har varit en vanlig dag "som vanligt". Det var ju viktigare med namnsdagar förr. Jag brukade alltid få en disneyfilm av mina föräldrar på min namnsdag när jag var liten, men jag tror att de tycker att jag växt ifrån det :P
Vad f*n ge mig min "Prinsessan och grodan"- film!^^

Har varit i stan och shoppat lite basgrejer. Typ ett svart linne och några trosor (=Louise orkar inte tvätta) + ett koralligt nagellack. Tänkte testa det ikväll så får se hur naglarna ser ut sen.

I helgen så händer det lite grejer igen. På fredag ska jag och mami luncha (som två gamla damer :P) sen ska jag till Get A Gig och se Olas band spela. Efter det ska jag och My gå ut och festa på ankan. På lördag ska jag, mami och papi ha kräftskiva. Känner att jag har planerat in lite för mycket. På dagen på lördag ska vi dessutom till Molkom för att fira Nils som fyller år. 81 tror jag han blir nu :) Jag kommer att vara så sjukt bakis^^ 

Nu sitter jag i mitt välstädade kök och väntar på att Ola ska ringa. Han och bandet är och repar så när de är färdiga så ska de komma och hämta mig så ska vi åka till Kil. 
 

Jag idag, Älskar denna lite höstgare outfit. Mysig halsduk, vid skön avklippt t-shirt och svarta stuprör. Levi's converse till detta och massor av smycken. + skitigt hår :P

Nej, nu ska jag surfa vidare. Bye guapas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback