2 Augusti 2010/Måndag

Trött trött trött....Det är jag nu. Har jobbat från tolv till halv tio. Har varit en bra kväll men jag är så trött i kroppen. Svanken och benen hatar mig nu.
Tur att jag har så underbara arbetskamrater! Det känner jag att jag saknar när man pluggar. Den där gemenskapen som man har som arbetskamrater. Det är så gött att ta en kopp kaffe och snacka om ditt och datt under arbetsdagen. Lovely! :D 

Imorrn jobbar jag dagen så det ska bli gött att vara ledig på kvällen. Kanske ska dra med Jessica på persmäss på stan. Kolla lite i affärerna och vara lite social :P 
På kvällen är det ju "Morden i Midsomer" och det får inte missas! 

Minipacket häagen-dazs som jag köpte. (bild dock inte tagen av mig)

Nu ska jag nog vara lite onyttig och ta mig lite cola och sourcream and onion rings :D Kanske en miniburk häagen-dazs oxå^^ Hihihihi....vardagslyx <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback