14 Augusti 2010/Two Years <3

För två år och en månad sedan idag träffade jag min Ola på en fest hemma hos min kompis. En gnista slog till (och en jävla massa alkohol) och vi fortsatte träffas efter det. Han var/är min första riktiga pojkvän. Kommer ihåg vår första riktiga date. Jag skulle till honom i Kil och var så nervös att jag höll på att spy. My hämtade upp mig på tågstationen och jag fick ventilera hemma hos henne. Krävde halvt om halvt ett glas vin för att ens våga åka till honom. Dock fanns det inget vin att tillgå.
My skjutsade mig till willys i kil där jag och Ola skulle ses. Åhhh....vad pinsamt det första mötet var! Jag följde med honom hem och vi kollade på en film. "The Big Lebowski" kommer jag ihåg att det var. Även om jag inte kommer ihåg så mycket av filmen. Efter filmen var vi båda nervösa och när han tog det första steget och kysste mig så var jag såld.
En månad senare var vi officiellt tillsammans.

Nu har två år gått och mycket har hänt. Vi har haft våra upp och nedgångar. Ibland är det bra och ibland vill vi strypa varandra. Han kan vara den mest omogna nörden och den mest omtänksamma kille jag någonsin träffat. Även om jag blir förbannad på honom ibland så är han och kommer alltid vara den första kille jag någonsin älskat. Jag trodde aldrig att det skulle hålla så här länge, jag som inte trodde att jag var förhållandetypen och som inte hade en tanke på att skaffa en pojkvän. Men jag är lycklig och vi får se vad som händer. Men jag hoppas på åtminstone två underbara år till <3


Kommentarer
Postat av: Anna Forsén

åh va fint skrivet Louise! bästa av lycka till er!

2010-08-19 @ 16:17:54
Postat av: Loooiz

Tack Anna! :D

2010-08-25 @ 21:27:56
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback