1 Augusti 2010/Söndag

Hello people!

Sista dagen av mina tre lediga dagar. Imorrn väntar det kvällsarbete på jobbet. Börjar alltså klockan ett. Lovely. Jobbar måndag till torsdag. Kommer vara rätt slut de närmaste dagarna men helgen är min motivation. Pörnill kommer hit och jag ska festa så att all min överskottsenergi försvinner. Jag ska inte kunna stå på benen efter denna helg (p.g.a. allt dansande^^)

Gårdagen spenderades med familjen. Vinkade först av Ola på busstationen (han ska till Falun och hälsa på sina släktingar) sen åkte jag till Bergvik, shoppade lite och åkte till mami vaid fyratiden. Vi grillade och åt gott. Spelade spel och gosade med den underbara lilla tjejen som bara log och skrattade :D

Idag var min slappdag. Tagit det lugnt, tog en långpromenad med papi och lagade en god kycklingsallad med både mami och papi. Imorrn åker de till västkusten med Gemma. Är bara liiite avundsjuk. Skulle gärna ha semester jag också men ehh...Ska ju förhoppningsvis (om det går enligt planerna) till London i slutet av augusti/början av september så jag tar min semester då^^


Blev helt överlycklig idag då jag letade efter en mindre plånbok att ha kortet i så fann jag min enorma guldiga fjärilsring som jag köpte på hm i typ april/maj någongång. Använde den bara typ två gånger innan den försvann men nu är den här igen :D
Den silvriga fjärilsringen är dock fortfarande försvunnen...

Ska njuta av kvällen nu. Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback