Nu är jag trött på det här!

Jag hatar att vara sjuk! Känns rätt ok nu när jag knarkar ibumetin som om det inte finns någon morgondag och tvingar i mig mat så att jag inte blir sjukare/tröttare. Känner mig grymt äcklig då jag inte nog med febersvettningar inte har duschat sen i torsdags. Blä!

Gör mos nu som jag ska trycka i mig med massor av ketchup så att det smakar något, sen ska jag ta världens längsta dusch med massor av duschkräm, shampoo och balsam så man blir ren och skön igen. Det gör så mycket med en dusch för att känna sig piggare. Även om man måste ta med en pall in för att man inte orkar stå^^

Massor av hudkräm, en rejäl tandborstning, min härliga Lee Stafford spray i håret (som luktar underbart) och en ny pyjamas så känner jag mig nog som en ny människa igen.

Och icke att förglömma den allsmäktiga ibumetinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback