9 April 2010/Sjuk

Är fortfarande sjuk. Eller rättare sagt, jag har blivit sjukare. Var relativt pigg igår. Pluggade med My och monterade spjälsäng och skötbord med Jessica och mami (only four weeks to go!) och kände mig ok. Sen vid nio så började jag frysa, sen började jag skaka. Yaaaay...jag har fått frossa! Tempen på stadiga 40,1 grader celsius. Efter det följdes helvetesnatten med omväxlande frossa och febersvettningar som lämnade min säng dyblöt. Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Kändes som jag stått i duschen eller något. Inte så härlig känsla att bli så varm att det kändes som att man bränt sig så i solen så man har fått vattenblåsor överallt.

Blir bara så jävla förbannad! Jag fick verkligen inte bli sjuk nu! Ola är hemma hela veckan för första gången på flera veckor, jag har tenta imorrn och Maggie (min moster) kommer och hälsar på från Norrköping och jag vill inte vara sjuk!

Som ni kanske förstår så kommer jag inte kunna göra någon tenta imorrn. Yaaay, vad kul det känns! *sarkastisk*

Ni får ursäkta men jag känner mig lite bitter just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback