9 April 2010

Fortfarande sjuk men något bättre nu i ikväll, efter x antal värktabletter, en dusch och en halv whopper. Hoppas att jag blir frisk till imorrn så hinner jag träffa Maggie hos mami för lunch och sedan åka till Ola. Han ska på någon såkallad korpengala. Men vi kanske hinner umgås lite på kvällen innan han måste dra till Munkfors. 




Så jäkla gött med en ordentlig dusch efter alla febersvettningar. Att får ha rent hår (orkade inte blåsa det eller platta så det fick bli au natural) och riktiga kläder på sig istället för äckliga pyjamas som man bott i de senaste dagarna. Och att faktiskt ätit något ordentligt för första gången på flera dagar. Hallonkrämen börjar bli lite uttjatad. Papi var snäll nog att komma förbi med ett whopper meal som tyvärr inte smakade som det brukade pga förkylningen. Blev illamående efter halva så jag antar att min magsäck har krymt lite. Imorrn hoppas jag på lite hemlagad köttfärslimpa hos mami. Gud vad gott det skulle vara! All sån typ av mat får min mun att vattnas nu för tiden. Bara för att jag inte kan göra det själv. Mamis kalops, kålpudding, porterstek m.m. är verkligen oslagbart!

Nu ska jag kolla klart på den fantastiska filmen "Austin Powers in Goldmember", en av de sämsta filmer jag sett men finns det inget att kolla på så finns det inget att kolla på!

Nu ska jag kolla färdigt på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback