26 April 2010/Födelsedag!

God morgon!

Idag har man födelsedag, känns lite sådär. Håller på att bli gammal nu, hela 21 år!^^ Är ledig idag men vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ta en tur till stan? Tänkte iaf göra lite god mat ikväll. Funderar på att göra fläskfilé och potatis med sallad och cremé fraiche-sås. Cola till det och paj till efterrätt. Kanske en flaska bubbel? Eller är kanske lite sorgligt att sitta själv och dricka bubbel på sin födelsedag? 
Får se...

Kollade på facebook förut och hittade vårt gamla studentfoto på en gammal klasskompis sida.

Tänk att det är snart två år sen vi tog studenten. Weird!
(Jag är på andra raden, #5 från höger)


Kommentarer
Postat av: My

Åh studenten! Det KAN inte vara två år sedan, känns ju som om det var ett par månader sedan bara.. känner mig nästan gammal när jag tänker på hur små de som tar studenten nu är :S



Klart du ska köra på en flaska bubbel när du fyller år, ska man fira så ska man fira ordentligt :D

2010-04-26 @ 13:15:57
URL: http://mychans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback