18 April 2010/Kväll

Hello hello!

Här sitter/ligger jag i sängen och kollar på "Bones". Ytterst intressant eller hur?^^
Är ju söndag idag och söndagar gör mig alltid smått deprimerad. Ola åker tillbaka till munkfors för ännu en veckas praktik och jag kommer hem till en stökig lägenhet + att det finns inget bra på tv. Sympati tack! 

Sen jag skrev sist så har jag fikat med Systeryster vilket var jättetrevligt, varit hos My och druckit öl på hennes mysiga balkong + spelat skitgubbe, ägget och familjegeni med My och Erik. Det var jättekul! Länge sen man hade så mysigt tillsammans med folk :) 
På fredagskvällen åkte jag till Ola och myste lite. Lördag käkade vi lunch hos Olas pappa, första grillningen för i år! Var jättegott, grillspett med ris och rabarberchutney och sallad. Mums! 
Busade lite med Casper (den prickiga vovven) och åt glass. 
Kvällen spenderades framför "Körslaget" med massor av ostbågar, lösgodis och fanta. Även en katt i knät nästan hela kvällen. Sören (katten) fäller något så fruktansvärt nu att mina svarta jeans var beiga när jag skulle åka därifrån. Helt otroligt att den katten fortfarande hade någon päls kvar. 

Idag så fick jag skjuts av Olas kompis till bergvik där jag vandrade omkring och äntligen fann ringen jag letat efter. Som tydligen alla letat efter då den alltid är slut. Men idag hade jag tur och fann mig en i en perfekt storlek. Kul med en lite större ring som passar perfekt på pekfingret, alla andra ringar jag har brukar jag köpa i xs eller s så de passar jättebra på ring- och långfingret men ibland vill man ha en massa ringar på sig och då funkar det inte riktigt att ha alla ringar i samma storlek :P 

Nu på kvällen tog jag en cykeltur till max och köpte mig ett orginalmål. Gud vad gott det var! Men usch vad kallt det var att cykla dit! Måste vara det där hemska askmolnet som kyler ner allt. Ändå tyckte jag att jag klädde mig ordentligt. Weird...


Tog även en kaffe, första gången jag utnyttjat erbjudandet att få gratis kaffe på max, upptäckte hur gott det är! Har knappt druckit kaffe sen praktiken och iom det så dödade jag mitt begynnande kaffeberoende i vaggan. Men idag insåg jag att jag verkligen hoppas att jag får en kaffebryggare i födelsedagspresent.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback