Ouch!

Jag är såååå seg! Som vanligt. Är inte ens trött men måste hoppa in i duschen och se någolunda fräsch ut. Papa och jag ska åka till Molkom men först ska vi till stan och käka den där italienska glassen som alla tjatat såååå mycket om. Nu har jag jättehöga förväntningar, så det så! (Nej, jag vet inte vem jag är grinig på :P)

Förresten så har jag ätit chokladpudding till frukost och  ja, jag ska käka glass som typ lunch. Men det är ok för jag har mens så då vet ni. Jag har just nu smärtorna från helvetet och det känns som jag ska föda ett två kilos barn. Men det är ok för det betyder att jag får äta precis hur mycket skit som helst! För det är synd om mig :(

Kommentarer
Postat av: My

Glassen är helt underbart good, och klart man får käka chokladpudding till frukost när man har mens, ett faktum :D

2009-09-12 @ 12:33:54
URL: http://aexel.blogg.se/
Postat av: Daniel

Fy fan vad livet är orättvist ibland.. Önskar att vi män hade en ursäkt till att äta chokladpudding till frukost. Ni har det lite väl bra ibland ni tjejer ;)

Postat av: Louise

Aha...så det överväger det faktum att vi blöder sönder alla kläder vi har, får smärtor som känns som Mike Tyson sitter och kör knytnävarna i magen på en konstant samtidigt som Paolo Roberto står och kramar på ens njurar och vi får krysta ut barn stora som meloner ur ett hål stort som ett sugrör. Jajaja....Det är verkligen värt det för att få käka chokladpudding till frukost :P

2009-09-12 @ 16:55:24
Postat av: Daniel

Hahaha!! Kanske inte, men släng in en äppelpaj till kvällsmat så hade jag inte tvekat en sekund... :)

2009-09-12 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback