Hemma

Nu är jag hemma igen och är ruskigt trött. Ska nog lägga mig i sängen lite och läsa. Shoppade lite på stan och tentan blev inlämnad i tid :)
Nu har jag nästan allt till min maskeraddräkt. Köpte svarta paljetter, röda och genomskinliga stenar och hudlim på Panduro, jävlar vad dyrt hudlim är! 79:- för en liten flaska som ser ut som genomskinligt nagellack. Men men, det är ju kul om stenarna och paljetterna lossnar från ansiktet nästa dag. Vill ju liksom inte ta karlssons klister och så sitter de där i all oändlighet :P
Annat jag köpte:

Eye makeup remover
lösögonfransar
lösnaglar
glitterögonskugga i någon guldig färg
tuperingskam
liten flaska (förhoppningsvis stenhård) hårsprej

Allt detta är till maskeraden och så "råkade" ett par skitsnygga högklackade skor följa med oxå.....Men dom var på rea och ropade "Louise, köp oss! Vi vill följa med dig hem!". Vem är jag att förneka dom det nöjet?^^
Köpte även en ögonbrynspenna på hm och oh, my god! Jag kan nu inte leva utan ögonbrynspenna! Love it!!!

Lade undan ett par skitsnygga boots på din sko oxå. Nej, är inte alls girig^^ Men dom var perfekta och bootsen på monki var ju slut.
Midcut boot 
Bilden gör dom verkligen inte rättvisa. Mycket snyggare i verkligheten

Nej, nu ska jag läsa om strul :D
Bye

Kommentarer
Postat av: My

Ögonbrynspenna är guds gåva till kvinnan :D

2009-09-25 @ 15:57:13
URL: http://aexel.blogg.se/
Postat av: Looiz

Hahahaa.....lätt!

2009-09-25 @ 19:58:07
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback