Skål/vas-grejen :P


Så här såg den ut men den var ljusblå, me like....Funderar på att börja samla på sådana. Skulle vara fint att ha en i varje färg. Så är dom ju så himla praktiska, kan ha godis i dom, ha lite färgad sand och ett värmeljus eller snygga stenar, bär/frukt m.m. Min tronar just nu på mitt soffbord fylld med polkagrisar. Får se hur länge dom ligger kvar^^ Längtar tills jag och mami kan göra egna. Måste kanske bli lite kallare ute så marmorplattan blir kall nog. Finns inget godare godis än hemmagjorda polkagrisar, helt sega, smöriga och goda. Och 100 % naturliga. Inga tillsatser här gott folk!

Nej, nu skiter jag i att diska. Gör det imorrn istället. Ska ta en lång, skön dusch och testa mina nya frisörshampoon och balsam (se om håret blir lika mjukt) och sedan käka chips och dipp.
Får bli en jäkligt lång joggingtur imorrn för att väga upp all skräpmat jag ätit i helgen. Kanske skulle ge mig på att jogga hela 3,5 km spåret. Har ju klarat av att jogga typ 2,5-3 km i sträck på den senaste tiden. Får se hur dagsformen ser ut (både min och papis^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback