1/10

Tjipp!
Sitter i soffan och kollar på simpsons och läser bloggar. Jag gör precis allt utom det jag borde göra, nämligen att skriva en skoluppgift. Ska vara på 300 ord och handla om lärande....Hur mycket är egentligen 300 ord om man skriver det med storlek 12 och 1 ½ radavstånd? Typ en-två sidor? Äsch! Mer än så tänker jag inte skriva :( Är trött på skrivuppgifter för ett tag nu. Skrev ju hemtenta förra veckan. Trodde vi skulle få en lite paus nu från att skriva och göra lite annat...

Men nu ska jag skriva om roligare saker (det är ju så tråkigt att bara läsa om tråkiga saker hela tiden eller hur?). Imorrn så ska jag klippa mig. Sist jag klippte mig så var det oktober 2008. Det var alltså ett tag sen.... Jag som iaf brukar försöka klippa mig en gång om halvåret. Men men...Det ska inte bli så värst mycket kortare (om jag får bestämma^^) men det ska slingas så blont det bara går med tanke på utgångsläget. Sen blir det nog en mer flikig, lång hellugg till detta (alltså flikig som i tunt inte flikig som i flickig). Får se om jag hittar någon bild som visar vad jag menar. Kl 9.00 ska jag vara på frisörsalongen och det känns väldigt tidigt på min lediga dag. Men jag får skylla mig själv som bad om en tidig tid. Efter det ska papi och jag ut och springa igen. Sen får det bli IKEA. Ska köpa en badrumshylla och ett skoställ. På kvällen blir det nog att slappa hemma med chips och dipp :D Lovely day helt enkelt. Bara håret blir bra. Annars kommer jag att sitta och gråta. Bara så ni vet....
 
En sånhär frisyr skulle jag helst vilja ha. Ge mig nu! 
 
(Hittade ingen bild på hur jag ville att min frisyr skulle se ut så ni får vänta och se hur det blir :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback