Tvätt

Nu ska jag om en lite stund gå ner och tvätta. Kan vara ganska bra att tvätta innan jag åker till Norrköping i helgen. Lite rena underkläder är ju alltid bra :P Synd bara att det tar sån tid och jag fattar inte hur jag lyckas få ihop så mycket av det? Kan ju vara en idé att rensa upp lite i klädkammaren eftersom det finns kläder överallt! Kan ju inte gå in längre i min lilla "walk in closet". Får hämta några flyttkartonger ur källaren och packa ner sommarkläderna. Inte så troligt att jag kommer att bli bjuden på en resa till Thailand anytime soon. Eller?^^


Skulle inte vara helt fel om tvättstugan såg ut såhär, skulle kanske bli lite mer motiverad att tvätta?^^


Saknar även Ola så gruvligt mycket. Det är hemskt att tänka att vi inte kommer att ses förrän näst nästa helg. Dumma, idiotiska praktik! Då är det lätt att känna sig lite ensam men det hjälper att jag ska till Norrköping ändå. Är alltid kul att hälsa på Maggie, Carina och Torbjörn :D Sån tur att man har så underbara människor omkring sig! Dom laddar verkligen batterierna :)

Sen ska jag nog göra lite spaghetti och köttfärssås. Eller ska jag äta mos och ugnsfalukorv för tredje gången? Svåra beslut^^

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback