2/12 2009

Hej! Tänker skriva ett kort lite inlägg, har en ylande pojkvän i soffan som kallar på min uppmärksamhet och "sjön suger" börjar strax.
Idag har jag varit ledig och jag har faktiskt varit duktig nog att åka till universitetet och pluggat i bibblan. Så nu kan jag lite mer om basiluster och läskiga virus.

Sedan dess så har jag diskat och lagat mat som den värsta husmodern. Testade att göra en ratatouille-liknande sås som jag hade till pasta som blev jättegod! Blev avokado till det och sen tyckte jag att jag varit tillräckligt nyttig så jag kompenserade med lite pecanpaj och häagen daas pralines and cream + mer polkagrisar än jag kan räkna. 

Imorrn ska jag bjuda Jessica, Gemma och mami på fika hos mig, ska baka min berömda sockerkaka med marabou mjölkchoklad i^^ Mycket god :D 
 
Nu ska jag ägna mig åt Ola och tvn
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback