Saknad...

Hej igen!
Sitter här och luktar cocos och saknar min pojkvän så det gör ont....
Cocosdoften beror på ett jättehärligt bodybutter såm jag köpte på ÖB. Tillsammans med body-och facialscrub så är jag nu tillpiffad. Jag är ren och luktar gott men till vilken nytta. Det kommer bara vara jag som sniffar på mig inatt. Inte bra.

Köpte även tre höga ljustakar i rosa glas på ÖB. Tillsammans med mörklila stearinljus så blev det perfekt i mitt nu lite mer "flickiga" rum. (Det ser snyggare ut än vad det låter, lita på mig) Ska ta kort på mina fina ljusstakar och lägga upp det här. Blev ruskigt nöjd :D

Som sagt har jag sagt upp mig. Jag tänker inte jobba på ett jobb där jag mår dåligt. Jag känner att jag kan vara lite mer kräsen nu när jag får någon form av inkomst.
Känner även att jag skulle vilja flytta hemifrån. Jag har ju ställt mig i kö på KBAB nu så jag får hoppas att något bra dyker upp. Inte just nu men om jag börjar plugga mer seriöst (dvs om jag kommer in på sjuksköteskelinjen) så skulle jag nog vilja ha ett eget place. Helst här på hemvägen. Gillar våxnäs, ligger nära till allting också är det nära till mami och Jessica och Gemma. Plus att en etta ligger på runt 2 200. Lite billigare än mitt i stan. Jajaja....vi är inte där än, som min käre far brukar säga. Får se hur det blir. Det enda som är säkert är att ihopflyttning med pojkvän inte kommer ske på lååååååång tid. Trots att allas föräldrar redan börjar fråga. Vi har varit tillsammans i två månader till veckan och jag är inte redo att prata om sånt förrän åtmonstone efter 6 månader. Och då är det säkert för tidigt! Ola, du kan vara lugn :P We'll take it nice and slow....

Kommentarer
Postat av: Marie.

du är vettig du louise :)



allt bra annars? dansar du fortf tex?



Kram

2008-10-14 @ 17:07:24
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback