Oh my freaking god!

Jag har fått G på min första tenta! *que the hallelujah choirs* Jag är så ofattbart lycklig då det kändes på tentan som att jag borde läst på mer och att jag inte svarade tillräckligt utförligt. Hihihihihihihiiii......

Nu kommer ännu en låt av Johnossi, jag har verkligen fastnat för dom på sistone. Lyssnat igenom några av deras låtar och det är verkligen ett band för mig. Det är kul när sånt händer. Var länge sedan jag hittade ett nytt band som jag verkligen gillar :D. Ska förmodligen gå och se dom på arena på lördag och det ska bli askul. Blir ännu roligare ifall det följer med lite people. Kom igen! Det kommer bli skitkul xD Måste fira tentan också :D
Johnossi "18 karat gold"

Bye, mina små marshmallows :D

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Bra gjort! Du kan mer än vad du tror. Inte förvånad.



Har själv ett större antal uppsatser att färdigställa och jag har drygt en månad på mig att göra det så jag lär sätta igång.



Ring mig.



kram!



Ystran

2008-11-25 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback