Jag är enkelspårig

Har nu officiellt säkrat en vodka flaska och skrivit ut receptet på den hemliga efterrätten. En ledtråd är att det är en pms-tjejs dröm xD 
har även fixat snacksen. Hörs det att jag är partysugen eller? Imorgons partykväll är det enda som jag kan tänka på, jag svävar som på moln. Det var såååå jäkla länge sen jag var ute och festade :P
Det är dags att sprida körtelfebern vidare :D
Det är okej att komma när man vill, jag tror att dom flesta kommer runt 19.00 men jag och My tjuvstartar vi 16.00 :) Iaf med singstaren. Vi ska starta en ny klubb, AS: Anonyma singstarmissbrukare.... Det är hårt. Så värm upp era singstar muskler och bered er på en kamp till döden, eller iaf tills bussen kommer... xD

Jag är så inne i vad som ska hända imorrn kväll att jag inte ens har tänkt på imorrn förmiddag på den fruktade engelskalektionen med draken som jag numera ska börja kalla henne (för att hon äter en levande om man inte gör som hon säger), ska alltså sitta ikväll och förbereda ett tal på engelska och på 5 minuter (har ingen aning om vad jag ska prata om eller hur jag ska få det att hålla i fem minuter) och jag sa skriva en "paper on racism" låter väldigt seriöst och jag vet inte om jag kan få mina åsikter om rasism att dryga ut över två sidor. Jag vet inte vad det är med mig, men så fort jag ska skriva något som har med engelskan att göra så får jag skrivkramp. Yaaaay! Kul.... *ironisk*  Jag skyller det på draken.

Eftersom jag är sjukt festsugen så lägger jag in några gamla, snygga festbilder xD
         Sötisar :D

Neeeeeeeeeej... nu måste jag plugga

Bye

Kommentarer
Postat av: Looiz

Kom att tänka på en sak, alla vi är brunhåriga på bilderna, man blir som man umgås?

2008-05-15 @ 19:34:12
Postat av: linn

åh vilka otroligt fina bilder xD

2008-05-15 @ 22:07:54
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Myysaan

Halloj! Tänkte bara säga att ja e hemma å mår rätt bra nu....har du hört vad som hände igår? Ja spenderade natten på IVA...jag skämdes så. Alkoholförgiftning. Hur står det till med dig? Allt bra? Kul igår?

2008-05-17 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback