Kalas

Gemma hade sitt kalas idag och det gick förvånansvärt bra :D Frånsett att jag blev attakerad av små barn som ville ha ballongdjur medan jag gjorde dom. Mamma fick komma och rädda mig innan situationen turned nasty ;P 
    Får skylla mig själv när jag sitter med så lockande ballonger, kände mig nästan som en langare, hahahahaha....
Är skittrött nu iallafall. Kan inte fatta att det redan är söndagkväll, vart tog helgen vägen? Usch, det är måndag imorrn :( Jag vill inte, som vanligt har jag ingen aning om vad vi ska göra på positiv livstil (eller är det livsstil? Bra att jag inte vet vad kursen heter :P) Äsch, jag tar bara med mig mitt goda humör som vanligt, hehehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback