Blackmail

Sitter här framför tv:n igen... Känns inte som jag gör så mycket annat.... Mitt liv i ett nötskal, hahahaha...
Kollar på en av mina favoritfilmer på 6:an, "Blackmail" heter den och handlar om två tjejer, en amerikanska och en engelsk som bor i London som råkar bli vittne till ett bankrån och som sedan försöker att utpressa den brittiska maffian, den är bäst! xD En komedi såklart! Har den inspelad någonstans tror jag iaf...
Har hänt ganska mycket på den senaste tiden, vissa saker vill jag gå in på och andra inte. Ni får bara sitta och gissa, hehehehe...
Festen hos My var skitkul! Dansade lite till "Fascination" såklart! Träffade kul folk och hade allmänt trevligt xD
Sen gick en vecka med arbetsförmedlingen och filmkväll med Pörnill. Såg "Pans labyrint", en skitbra film btw. Pizza, stripes och bearnaisesås är aldrig fel. Satt och fetade mig såpass att jag nästan hamnade i fettkoma, låg som ett kolli i soffan och slötittade på tv.
På fredagen stack jag och Pernilla till arena och hade skitkul! Trots att det var skumparty, vilket vi inte deltog i! Tyckte att det var viktigt att nämna det. Vill inte att alla totalt mister respekten för mig, om det fanns någon respekt från början ;P
Dom spelade bra musik för en gångs skull. "Fascination" rullade runt ett flertal gånger och Familjens "Det snurrar i min skalle" fick upp både mig och Pörnill på dansgolvet där vi rockade! Of course! I slutet så spelades t.o.m Rage against the machine! Jag trillade nästan i golvet av chocken! Det vore iaf inte första gången, det var faktiskt såpa på golvet!
Träffade en massa roligt folk, Frida S, en annan Frida som är kompis med My (en skithärlig tjej! Frida alltså...My är oxå härlig men that goes without saying), några norrmän, några trevliga, snygga killar och några otrevliga.
Igår var jag och Pernilla på en fest i Skoghall men jag var fortfarande bakis och inte så festsugen så det blev en tidig kväll, testade att röka vattenpipa för första gången som btw var skitgott! Got to get me one of those ;D 
Det var iaf vad jag har gjort den senaste veckan, hoppas den var roligt att veta, heheheheehe.....

Blackmail, se den om ni får chansen ;) 

Bye! 

Kommentarer
Postat av: pörnill

JAA, äntligen uppdatering, mermermer! :D

2008-07-21 @ 16:01:20
Postat av: En annan Frida

Tjo!

Du är trevlig du med :)

O just det, ni träffa norrmän ni^^

Tänkte tips om min blogg oxå ;) Hade!

2008-07-22 @ 20:23:59
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback