Ensamt...

Weird.....Typ alla jag känner är borta för tillfället. Pernilla, Linn och co. är på Arvika. Sara åker till Tyskland med Ulle (idag tror jag t.o.m) Det är äckligt modigt av dom btw. Jag skulle nog inte våga åka till Tyskland direkt efter gymnasiet, jag försöker fortfarande pallra mitt ass till arbetsförmedlingen i Karlstad och hyser förhoppningar om att dra till Oslo till hösten. Är det nån som vill hänga på och starta ett kollektiv? 
Tack och lov så är My här. Skulle virat ihop mig i en liten ensam boll och gråta annars... Ännu ett bevis på att jag börjar bli en ensam och sorglig människa är att jag sitter inne hela dagarna (när det är soligt väder) och spelar tv-spel. Blir besatt att ta mig till nästa nivå av Guldkompassen (vilket är extra kul eftersom jag inte har nått minneskort så jag kan inte stänga av skiten för då försvinner allt jag har uppnått). Jag börjar förstå hur alla töntar som inte har några vänner sitter och spelar World of Warcraft m.m Boo-hoo....

Äsch! Ikväll ska jag och My ut till arena och skaka lite rumpa så min coolhetsfaktor kanske ökar lite....Men then again....arena är ju inte höjden av coolhet precis....hmmmm......

Vad är bäst: en tv-spelsnörd eller en arenabimbo?

(btw så vet jag att WoW inte är ett tv-spel så om nått troget fan tolkade det som att jag sa det så kan dom kiss my ass och springa tillbaka till sina datorer)     

Kommentarer
Postat av: pörnill

Nu vill jag ha ett arena-inlägg, jag vill ha alla snuskiga detaljer ;D

2008-07-06 @ 22:22:32
Postat av: Looiz

Hahahahaha....you wish!

2008-07-06 @ 22:58:39
Postat av: sara

guldkompassen är faktiskt fett coolt.. inte för att jag vet va det är riktigt, men det hörs ju på namnet! hoppas allt är ok med dig! :)

2008-07-08 @ 00:03:13
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback