Anyway...

Sitter och tittar på "sex and the city" för tillfället och försöker undvika tillfället då jag måste gå och blåsa och platta håret. Jag hatar det! Blä.... 
Idag åkte Pörnill till gamla, härliga Göte på obestämd tid (stanna inte för länge, Karlstad är inte samma sak utan dig) och jag har varit  på Bomstad med mami och Gemma och badat för första gången iår. Det är konstigt hur saker och ting förändras, för några år sedan så tyckte jag att det var skämmigt att inte ha badat innan min födelsedag (26 april) och nu så badar jag inte förän i juli. weird.... 
Imorrn blir det party, party... Dagen till ära ska jag ha på mig min egensydda klänning som jag knåpade ihop i tisdags med lite hjälp av mami. Ska bli kul med en hemmafest efter väldigt lång tid spenderad inne i de dunkla hörnen på arena. En vinflaska och en liten cider är inhandlad och en festskiva är bränd. Låt oss bara säga att om jag får bestämma så blir det väldigt mycket "fascination" xD 


Put on your dancing shoes xD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback