Jobbiga öron och pizza...

Tjipp!

Sitter i min säng och slappar. Är så jäkla trött! Jag behöver ett lååååååångt sommarlov. Jag kan inte sluta gäspa. Jag kommer nog aldrig få en "normal" dygnsrytm.... :C
Idag hade vi sminkkurs på positiv livsstil (världens mest poänglösa kurs jag någonsin gått) och det var ganska kul, fast jag hade missuppfattat det. Jag trodde att vi alla skulle få sminka oss men det fick vi inte :C vi fick snällt titta på när make up-artisten eller vad hon kallas sminkade en annan tjej. Snacka om att jag blev besviken.... Boo-hoo...

Var hos skolsköterskan idag, skulle kolla upp mina konstiga öron och min jobbiga hals, känns som jag håller på att få öroninflammation eller nått... Inte kul, jag mår bara dåligt hela tiden. Jag var tydligen svullen i halsen och mina öron var fullproppade med vax så hon tyckte att jag skulle ringa till vårdcentralen så dom kunde kolla det.
Jag hatar verkligen att ringa till folk jag inte känner, jag är så fjantig! Jag har precis lärt mig att ringa till frisören, hahaha...

Slutar åtminstone tidigt imorrn, ska försöka få med mig mamma till stan någon dag så vi kan kolla efter studentklänningar, det ska bli så kul XD

Kom på när jag kom hem att jag hade pizza kvar sen igår. Det är helt sjukt hur glad jag blir av en sån liten sak, jag är extremt lättroad.

Jippi! Jag har än så länge inget mer skolarbete att göra den här veckan och jag är helt överlycklig! Kan det bli bättre?!

image91 image92

Fler studentklänningsideér.... Gillar den svartvita väldigt mycket men jag är osäker på om jag vill ha en klänning med så mycket svart på. Gillar verkligen den andra också men den kanske är lite för enkel.... Jag hoppas verkligen att jag hittar en klänning i stan, det skulle vara så himla mycket lättare :D

Ge mig era åsikter! XD

Bye

Kommentarer
Postat av: linn

den första klänningen tyckte jag om :)
Och förresten, det var väl inte så mycket svart?xD

2008-04-07 @ 19:24:43
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: p j u p p

Men man kan ju ta en enkel klänning och piffa till den lite om man vill, eller ha accesoarer (?) i en annan färg : )
Ses i helgen? ^^

2008-04-08 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback