Brownhaired girl


Long time ago (vintern 2008/2009)

Det som är kul med facebook m.m. är att se gamla bilder på sig själv och vänner. Det är kul att se utvecklingen och hur man har förändrats.

Jag i brunt hår. Vad tycks? Jag älskade det då jag hade det men nu så tycker jag att jag blir lite blek i mörkbrunt. Är jättesugen på blont hår nu. Velar mellan varmt gyllenblont med ljusa slingor eller riktigt platinablont. Dock tror jag att det lutar åt det första alternativet. Platina måste skötas om så mycket, även om jag inte får särskilt mörk utväxt ser det lätt billigt ut om man inte sköter om det. Plus att jag inte vill slita så mycket på håret nu när det äntligen har blivit långt. Och längre ska det bli. Men någon dag då jag är rik (eller helt enkelt rikare) ska jag testa det platinablonda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback