16 Maj 2010

Eller 17:e egentligen då klockan är efter tolv. Känner mig......Trött? Tom? Konstig?
Trött på mig själv kanske. Har varit så konstig på senaste tiden. Är rätt trött på mig själv och mitt liv för tillfället, känner att jag behöver förändring. Ska bli så skönt med "sommarlov" så man slipper skolan ett tag.

Vet inte om jag har varit en sån bra flickvän på sistone, min trötthet på mig själv kommer ut på fel sätt och stackars Ola som är närmast brukar få ut för det. Hormoner? Eller bara jag. Undrar ibland om jag helt enkelt är en elak person innerst inne? Kanske, kanske inte. Har iaf mitt ständigt dåliga samvete att balansera ut det med.

Ola ska bort i en vecka nu med geografin och mäta håligheter i berg (kul va?^^) så jag ska ta tag i mig själv nu. Om man inte gillar personen man håller på att bli är det väl bara att ta tag i det? Bara sådär. Sluta tjafsa och klaga på att man inte är den personen man vill vara utan bara ta tag i det. Utvecklas.

Nu ska jag utvecklas, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback