12 Maj 2010

Funderar på att ta en tur till Bergvik, kolla lite och komma ut. Kan alltid dregla över allt man skulle vilja ha :P
Måste isf göra mig iordning, sitter fortfarande i pyjamas i soffan och kollar på "Ellen". Men hör och häpna! Jag har ätit frukost idag! Hahhaa...det var inte igår! Brukar aldrig äta frukost längre (dålig vana) men nu tog jag mig i kragen. Dock hade jag inget smör hemma så det fick bli milda culinesse på mackorna :P  
Det funkade oxå.

Funderar på vad man ska sätta på sig och om man orkar duscha? Nu när jag har så mycket hår tar det ju en evighet att duscha och att bli klar. Mycket lättare att sätta upp det i en hästsvans :P

Bla bla bla.....Gud vad jag är babblig och osammanhängande idag! Tror jag ska göra mig iordning snart. Såhär kan vi ju inte ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback