Senare

Kollar på "Boston Tea Party" och ska strax skriva färdigt min hemtenta. Har bara en fråga kvar och den får ej ta upp mer än en halv sida så så jäkla mycket är det inte att skriva. Längtar till min säng....

Har äntligen tagit tag i disken som belamrat mitt kök och gjort det nästintill obeboligt, nu är det så himla fint med ännu ett par nya gardiner. Var inte riktigt nöjd med de som jag köpte innan. Blev för kallt och sterilt i det ganska kallt vitt innan. Nu blev det ett par vita längder med konturer av fjärilar i rosa, grönt och gult. Väldigt ljust, vårigt och tjejigt. Me like! :D

Mitt nya soffbord, blev skitsnyggt med en grön lång duk, grön palmliknande växt, buddahuvud i glas samt ett martiniglas fyllt med småsten och ett värmeljus i. Precis min stil :) Endast 299:-

Köpte även ett nytt soffbord förra veckan på IKEA. Köpte ett LACK-soffbord i ekimitation modell större och det blev jättebra! Så skönt att äntligen ha en hylla under bordet så man kan lägga typ fjärrkontroller, tidningar och datorn där så ser det inte så rörigt ut på bordet.

Ser fram emot helgen väldigt mycket! My och jag ska eventuellt till ankan och festa. Ska bli så sjukt kul :D Ankan har stans bästa dansgolv (av de jag har testat iaf, kommer ju tyvärr inte in på tempel :C) Kul att klä upp sig och känna sig lite snygg :D
Blev lite sugen på den här klänningen från nelly.se
Rare Fashion - Sequin Top Dress
Nu måste jag sätta igång och skriva, sen ska jag sova.
Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback