6/3 2010 Party!!!

Nu sitter jag och värmer upp med Foo Fighters skrålande ur högtalarna. Ska strax gå och göra mig iordning inför kvällen. My och jag ska ju som sagt till ankan och festa och det blir en lång och härlig förfest hos My och Erik först! Försöker fundera ut vad f a n jag ska ha på mig ikväll. Tror det blir mitt svarta fodral med paljettaxlar. Men hur det blir med hår och smink får vi se.....Är lite sugen på att testa på något annat än det vanliga sotningen ikväll. Kanske lite mörkblått? Och chockrosa naglar? Ähh....vi får se :D Det är ju det som är så roligt med att gå ut. Man får exprímentera med smink och hår som man kanske inte gör annars :P

Njuter av solskenet

Nej, nu måste jag göra mig iordning, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback