5/3 2010 Friday!

Idag är det äntligen fredag! Som jag har längtat. Det enda som jag längtat mer efter än fredag är lördag. Då ska jag och My ut på ankan och festa, wiiiiie!!!! Det ska bli så himla kul :D

Idag försov jag mig ganska gruvligt men kom iväg till skolan där jag kunde vara med på 2 timmar föreläsning iaf.
Efter skolan åkte jag och lämnade in mitt CV till ett potentiellt jobb. Hoppas, hoppas, hoppas! Gick även in på HM vilket var ett stort misstag. Hittade två ringar som jag bara inte kunde låta bli att köpa. De hängde där på kroken och ropade på mig!^^

Min fina ring, köpte en i silver också :D Kommer nog använda båda dessa mycket. Den i silver nu och den i guld/brons till sommaren.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig iordning. Ska till Kil ikväll och gå på en spelning med Ola. Ska bli mysigt och jag ska inte dricka ens hälften så mycket som jag gjorde sist. Sparar det till imorrn :P
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback